8 Mayıs 2016 Pazar

kalû belâ



sırtını deştiğim kelimeler
şıp çıkıverdi  ağzımdan
fıtratım  buna müsait
koyun koyuna uyuyabilirim 
uysallığım seni hayrete düşürmesin
sükûtla halleşemeyecek kadar bezginim
başka meseleler hurra
vicdan desen hangi vicdan
dilimde tüyler bitiyor
bir şeyler uğulduyor damarlarımda
hangi damar kulak kesiliyor kanıma
bir sırrı varsa bu dairenin deyiver hele
neden dinmiyor  bu uğultu
çirkinliğimin  hor görülme biçimi ürkütmesin dilini
yalnızca öp
 nasıl cüret edebiliyor ağzım
onu  izah et 
sana bağlılığın  kaç bucak olduğunu göster 


teğet geçelim bu sözleri veyahut
boşuna bağırma
ma ma ma
adımdan başka tüm huylarım köreldi
kahrolduğumu sanma
takva gücümü akupunkturlarına yeğ tutmam kaz kafalıların
ne münâsebet
sûretine aldanıp nazar etmek şirk 
se
kapat gözlerimi
ve de sor
hangi aşkın mücahidisin
bilmek istiyorum kahhar cüssemle
kaf kaf kaf

gülme
gözümü örtme
çabuk kaçır tırnaklarımı kınlarından
kıblem değişmez duvarların ardında
zira bahane ediyor köpek havlamalarını
melez devşirme kadınlar
mezhebimce  sokulmak haram mayalı suların
fakat karganın gaklamasını hayra yoramam
şükür ki sıhhatim yerinde
fi mazimi anarak kırıklarımı bezdirdim
her daim 
bağdaş kurarak tanrıya el açan da bendim
beni bağışla
beni bağışla 
bağla ellerimi
ey aşkın murdar gölgesi
hadi müsaade eyle
fırsat ver anayım çocuk deyişini sevgilimin
aşktan men etsin cesedimi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mağara