20 Şubat 2015 Cuma

Duvar




azınlık değilim
kimse sövmeye yanaşmasın ellerime
ama yalnız sanmayın ayaklarımı
hep çoğaldım siz yokken
hep kışkırttım ağzımın kenarını
ve aranıyorum

bu nasıl bir kışkırtı böyle
bu nasıl bir ihanet
hiç dinmiyor sancılarım
bir sebep gösterin gözlerime
şehirli olmasın
inandırın

anlayın demirci değilim
bıçkın bir delikanlıyım
körpeyim
suçluyum
hep eksik kaldı bir yanım
sakın yaklaşmayın
konuşun
sadece konuşun
neden yakışıklı doğuyor tanrılar
neden hiç öpmüyor annem dudaklarımdan
açıklayın


işte kalbim
vurun çekinmeyin
zavallı
sesim kırışıyor dişlerimin arasında
utanıyorum göğüslerinden öperek
bir kadının
ve kabul ediyorum
kırgınım gözümün içinde öpüşen piçlere
kızgınım

ne yapsam duymuyor kulakları kentlerin
buna alışın
çekin gözlerinizi artık
sığmıyor ellerim ceplerime
gelin söndürün lambayı
tenim terli
ve soyunun gözlerimin önünde
tik tak
        tik tak
                  tik tak
çünkü mecburum burada gebermeye
tik  tak
            tik



 TAK





Lacivert Dergisi Sayı 60       
       Kasım-Aralık 2014


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Mağara